Hızlı Kilo Vermek için Ne Yapmalıyız

Hızlı Kilo Verilmesi için Yapılması Gerekenler



Hızlı Kilo Verilmesi için Yapılması Gerekenler

Kilo verme konusunda sizlere söylenen çoğu şeyin yanlış olduğunu ve bilimsel bir dayanağının olmadığını belirtmem gerekiyor. Kilo vermek; kaloriyi saymakla ya da egzersiz yapmakla alakalı olmadığıdır. Hızlı kilo verilmesi için yapılması gerekenler hakkında biraz detaylara inelim.
Daha az besin tüketmek, daha çok koşu yapmak gibi bilinen çözümler uzun vadede işe yarayamayabiliyor. Her gün kaloriyi saymak, saatlerce egzersiz yapmak ve açlığa dayanabilmek ise size sadece acı çekmenize sebep olabilir.




Hızlı Kilo Verilmesi için Yapılması Gerekenler Nelerdir?



Hızlı Kilo Verilmesi için Yapılması Gerekenler Nelerdir?

Size sunulan programda şunlar yer alıyor;
          İştahınız azalacak,
          Aç kalmayarak hızlı kilo verilecek,
          Sağlığınızı daha da iyi hale getirecek.
Şimdi de hızlı kilo verebilmek için izlenmesi gereken 3 basit ve etkili adımı sizlere aktaracağım.

1. Şeker ve Nişasta gibi Karbonhidratlı Besinlerin Tüketimini Kesin

Kilo verebilmek için en önemli etken; karbonhidrat tüketimini azaltmak veya tamamen bitirmektir. Bunu yaptığınız zaman açlık hissi azalır ve daha az kaloriye maruz kalırsınız. Vücudunuz da karbonhidrat azaldığından dolayı enerji için depolanmış yağları yakmaya başlayacaksınız ve bu da zayıflamanızı sağlayacak.

2. Orantılı Miktarda Protein, Yağ ve Sebze Tüketin

Her öğününüz de bir protein kaynağı, bir yağ kaynağı ve düşük karbonhidratlı sebzeler yer almalıdır. Öğünlerinizi bu şekilde oluşturduğunuz zaman, günlük aldığınız karbonhidrat miktarını 20 ila 50 gram aralığına otomatik olarak getirmiş olacaksınız.

3. Haftada 3 Defa Ağırlık Çalışmak

Bu program sayesinde kilo vermek için egzersiz yapmanız şart olmayabilir, fakat bu program genel olarak tavsiye edilir. En etkilisi ise haftada 3-4 kez spor salonuna gidebilmektir. Spor da başlangıç olarak ısınma hareketleri yapın ve düzenli olarak ağırlık çalışın. İlk kez spor salonuna gidiyorsanız, size yardımcı olabilmesi için bir eğitmene danışmanız en doğrusu olacak.



Daha Kolay ve Hızlı Kilo Vermek için 5 İpucu


Protein İçeren Besinler Nelerdir?

          Sığır eti, tavuk, kuzu ve benzerleri,
          Somon balığı, alabalık, karides,
          Yumurtayı sarısı ile beraber tüketmek. (Bazı yerlerde de sadece beyazı denebiliyor)
Protein içeren besinlerin, metabolizmanızın enerji tüketimini günde 80-100 kalori seviyesinde arttırdığı kanıtlanmış bir gerçek. Protein içeren besinler aynı zamanda yemek yeme isteğini ve sevdiğimiz yiyeceklere olan takıntılarımızı %60 oranında azaltabilir.



Kalori ve Porsiyon Takibi Yapılmalı Mı?

Karbonhidratlı besinleri az miktar da tüketir, protein, yağ ve düşük karbonhidratlı sebzeleri tüketmeye önem verirseniz kalorinizin takibini yapmanıza gerek kalmaz. Ancak yine de aldığınız kalorileri saymak isterseniz kalori hesaplama araçlarını kullanabilirsiniz.
Kilo vermek için kalori ve protein takibinin yapılmasının temel amacı, karbonhidrat alımını günlük 20–50 gram aralığında tutmak ve kalorilerinizin geri kalanını protein ve yağdan almanızı sağlamaktır.





Daha Kolay ve Hızlı Kilo Vermek için 5 İpucu


Daha Kolay ve Hızlı Kilo Vermek için 5 İpucu
1.         En önemlisi sabah kahvaltısı ve yüksek proteinli kahvaltı yapabilmek çok önemli.
2.         Şekerli sıvılar ve meyve sularından genel olarak uzak durun. Bu ürünler en çok kilo aldırıcı içeceklerdir. Bu tür içeceklerden uzak durmanız kilo vermenize yardımcı olmasını sağlar.
3.         her öğünden önce yarım saat önce su tüketin. Yapılan araştırmalar sonucu, yemek yemeden yarım saat önce su içmenin kilo kaybını 3 ayda %44 oranında arttırdığını gösteriyor.
4.         Zayıflamanıza yardımcı olacak yiyecekleri tüketmeye çalışın. Bazı gıdalar yağ yakımı ve kilo kaybı için çok yararlı olur.
5.         dikkat edilmesi diğer ürün ise, lifli gıdalar. Yapılan araştırmalar, çözünebilir lifli gıdaların, özellikle de bel bölgesinde ki yağların azaldığını göstermektedir. Glukomanan gibi lifli gıdalarla takviye alınması zayıflamanıza yardımcı olabilir.
Hızlı kilo verilmesi için yapılması gerekenlerhakkında bilinmesi gerekenlerin özeti bu şekildedir. Bunları düzenli şekilde yaptığınız zaman zayıflamamanız için hiçbir neden olmayacak.


Yorum Gönderme

0 Yorumlar